تماس با کلینیک هارد دیسک
تازه های سایت


بازیابی و ریکاوری اطلاعات نوت بوک و انواع تبلت

امروزه در جهان اکثر افراد برای استفاده از اینترنت ، دیدن عکس و فیلم ، برنامه نویسی ، طراحی سایت ، انجام تحقیقات و... از لپتاپ استفاده میکنند.معمولا یک هارد درایو لپتاپ آسیب بیشتری نسبت به هارد دیسک یک کامپیوتر خانگی خواهد دید.دلیل خرابی هارد های لپتاپ حمل و نقل و ضربه و شوکهای ناگهانی و دائم می باشد.معمولا این شوکها در هارد دیسکهای نوت بوک به مرور زمان میتوانند باعث خرابی کامل هارد دیسک شوند و در این هنگام هارد برای لپ تاپ قابل شناسایی نخواهد بود.

کلینیک هارد دیسک تخصصی ترین مرکز باریابی اطلاعات  لپ تاپ

بسیاری از خرابیهای هارد درایوهای لپتاپ که ما مشاهده میکنیم بدلیل آسیب دیسکهای و هد هارد می باشد که عامل اصلی این خرابی ضربه و شوکهای مدام به آنها است.
در این حالت مشتریان بدنبال راهی مطمئن برای بازیابی اطلاعات لپ تاپ آسیب دیده خود می باشند.

خبر خوب این است که کلینیک هارد دیسک با استفاده از تجربیات و تخصص کارشناسان و بهره گیری از دستگاههای پیشرفته عیبیابی و ریکاوری اطلاعات هارد لپ تاپ میتواند راهی مطمئن برای بازیابی اطلاعات هارد درایوهای آسیب دیده نوت بوک باشد.

سوختگی برد هارد های لپ تاپ نیز یکی دیگر از مواردی است که باعث عدم دسترسی کاربران به اطلاعات داخل هارد خواهد شد.بازیابی اطلاعات هارد های سوخته نیز به تخصص و تجهیزات تست و تعمیر برد کنترل نیاز دارد.
این تفکر که میتوان برد دو هارد دیسک مشابه را بدون تجهیزات کالیبراسیون تعویض کرد امری اشتباه است.این امکان در فقط در هاردهای قدیمی وجود داشت و در هارد درایوهای فعلی هر برد کنتلری با قطعات داخلی همان هارد همخوانی دارد و در صورت قرار دادن برد هارد دیسکی که با سیلندر آن همخوانی ندارد امکان دارد آسیب جدی به هد و صفحه های آن وارد شود.

یکی از مشکلات رایج لپتاپها زمین خوردن و آسیب فیزیکی آنها است.این اتفاق باعث خرابی سخت افزاری هارد درایو آنها خواهد شد.معمولا در چنین آسیبی هاردهای نوت بوک شوع به سر وصدایی غیر عادی خواهند نمود و یا اینکه درگر صدای گردش دیسکهای هارد را نخواهید شنید.

با وجود تجهیزات تخصصی بازیابی اطلاعات و کلین روم ( Clean Room ) در کلینیک هارد دیسک این مرکز براحتی میتواند اطلاعات را در مشکلات سخت افزاری ریکاوری نماید.از جمله معایب سخت افزاری میتوان به موارد ذیل اشاره نمود :

     1. شناخته نشدن هارد درایو
     2. نچرخیدن صفحه های هارد دیسک
     3. داشتن صدای تک تک در هنگام روشن شدن هارد ( هد کلیک )
     4. صفحه های هارد دیسک با صدای زوزه می چرخند 
     5. سوختگی برد هارد درایو
     6. وجود بد سکتور در هارد و هنگ کردن سیستم
     7. شناسایی اشتباه هارد دیسک
     8. ظرفیت هارد دیسک اشتباه شناسایی میشود
     9. کند شدن هارد درایو

خدمات مرکز بازیابی اطلاعات کلینیک هارد محدود به خدمات سخت افزاری نبوده و در مشکلات نرم افزاری لپ تاپ هم در خدمت مشتریان گرامی میباشد.مشکلات نرم افزاری که در مرکز ریکاوری اطلاعات قابل رفع است :

     1. فرمت شدن پارتیشن یا هارد دیسک
     2. پارتیشن بندی مجدد هارد درایو
     3. عدم دسترسی به پارتیشن و فایلها
     4. پاک شدن پارتیشن یا فایلها در هارد دیسک
     5. نصب مجدد ویندوز
     6. استفاده از قابلیت ریکاوری سیستم عامل در لپ تاپها
     7. خرابی فایلها بر اثر ویروس و باج افزار
     8. بازیابی اطلاعات فایلهای کد گذاری شده

کلینیک هارد دیسک تجربیات موفقی در زمینه بازیابی اطلاعات از معایب سخت افزاری و نرم افزاری هارد درایوها دارد و میتواند به مشتریان خود اطمینان دهد که در بساری از موارد که آنها اطلاعات خود را از دست رفته میدانند ،امکان ریکاوری اطلاعات در این مرکز وجود دارد.

بدلیل جلوگیری از آسیب بیشتر به هارد درایو بهتر است در صورت بروز هرکدام از مشکلات پیش آمده لیپ تاپ را خاموش کرده و از سعی در بازیابی اطلاعات با استفاده از نرم افزارهای غیر اورجینال خود داری نمایید.

در چنین شرایطی کارشناسان کلینیک هارد دیسک با افتخار در خدمت مشتریان محترم بوده و میتوانند با راهنماییهای صحیح از بروز مشکلات بیشتر جلوگیری کنند.