تماس با کلینیک هارد دیسک
تازه های سایت


پرده برداری توشیبا از هاردهای 7MM SSHD

رونمایی از هارد دیسکهای باریک SSHD شرکت توشیبا

ساخت هارد های  باریک SSHD با تکنولوژی NAND از Toshiba

 

Toshiba ساخت سری باریک درایو هیبریدی حالت جامد 7mm MQ01ABF solid state hybrid drive (SSHD) را آغاز می کند. سری MQ01ABFH که با فلش NAND توشیبا مجهز شده و در ظرفیت­های 500GB1  و 320GB1  در دسترس هستند جزو اولین خانواده­ی درایو SSHD  با اندازه 7 میلی­متر هستند. این سری به مشتریان یک سیستم کامل 2.5 اینچی از درایوهای هیبریدی حالت جامد با سری های1TB2    و 750GB MQ01ABDH  با SSHDهای 9.5 میلیمتری که قبلا ارائه شده را برای کامپیوترهای لپ تاپ بسیار باریک و سبک  و لپتاپهای قدیمی ارائه می­کند.
توشیبا که طراحی دانش و تجربه­ آن در فلش NAND نشان داده شده است، عملکرد فلش NAND را در یک روش ذخیره­ سازی لایه­ای که از سرعت اجزای DRAM و NAND با ظرفیت بالا از رسانه­ های چرخشی استفاده کرده بهینه سازی می کند. SSHD  عملکردی شبیه  SSD  بدون وابستگی به درایوهای خارجی و یا با کمک سیستم میزبان ارائه می دهد. PCMark Vantage Score ، روش صنعتی تاسیس شده برای اندازه­ گیری عملکرد خواندن و نوشتن SSHD و پاسخ، برای مجموعه MQ01ABFH  در حدود 20000 است که فراتر از نتیجه استاندارد صنعتی 16000 است.
کاشیوابارا مدیر ارشد بخش بازاریابی شرکت رسانه­ های دیجیتال شبکه تایوانی  توشیبا می گوید "مجموعه ­های MQ01ABFH خواسته کاربران برای کامپیوترهای شخصی باریک و سبک با زمان پاسخ­دهی سریع برای برنامه ­های کاربردی از جمله بازی و نرم افزارهای چند رسانه­ای را برآورده می سازد. این افزوده شدن بر SSHD نشان از تمرکز مداوم توشیبا در ارائه طیف گسترده ­ای از دستگاه­های ذخیره­ سازی برای افزایش تجربه­ محاسباتی برای مشتریان دارد.
مجموعهMQ01ABFH  چندین آزمایش عملکردی و سازگاری را با انواع کامپیوترهای شخصی میزبان، از جمله آزمون PC Mark Vantage  را انجام داد. با آزمایش سازگاری در انواع سیستم­های PC از جمله لپ­ تاپ­ های بسیار پیچیده، باریک و سبک، و بسیار باریک، این درایو سازگاری را تقریبا در 200 سیستم­ PC اثبات کرد.
همانند دیگر محصولات SSHD  توشیبا، مدل 7میلی­متری از الگوریتم­های خودیادگیری برای بهینه ­سازی عملکرد براساس الگوهای دسترسی به داده­ های کاربران استفاده می کند که می­تواند تجربه محاسبات آن ها را افزایش دهد. الگوریتم­های خودیادگیری حافظه پنهان مدیریت می کنند که برای پاسخ سریع کدام داده های در فلش NAND  ذخیره شوند، همچنین، داده­ها چگونه در درایو  براساس یادگیری الگوی دسترسی هوشمند به ­روز شوند. علاوه بر این، مجموعهMQ01ABFH  توشیبا دارای مصرف برق کمتر و سطوح شوک عملیاتی بیشتر نسبت به رقبای خود است. مدل جدید توشیبا یعنیMQ01ABF050H 500GB1  و مدل MQ01ABF032H 320GB   در کامپیوترهای شخصی مختلف ارائه می­ شود .در حال حاضر نمونه­ ها موجود هستند.