تماس با کلینیک هارد دیسک
تازه های سایت


هارد دیسک WD Blackdual شرکت وسترن دجیتال(SSD+HDD)

ساخت اولین هارد دیسک ترکیبی  SSD+HDD در شرکت وسترن دجیتال

 

WD ،مخفف شرکت Western Digital میباشد که پیشرو در صنعت ذخیره ­سازی و حافظه است. این شرکت درایو WD Blackdual را منتشر کرده است، که یک نوآوری ذخیره ­سازی منحصر ب­فرد است که یک درایو حالت جامد 2.5 اینچی 120 گیگابایتی ( SSD) را با یک درایو هارد دیسک ( HDD ) 1 ترابایتی مرکب می­کند تا یک راه ­حل درایوی دوگانه ا­ی قدرتمند ارائه کند. درایو دوگانه WD Black2 که برای مصرف کنندگان و ارائه دهندگان سرویس عالی بوده و در پی ارتقای لپ تاپ هاو کامپیوتر های دسکتاپ­ با شکل کوچک، و سیستم­های تک واحدی  (AIO) با هر دو عملکرد سطح SSD و ظرفیت HDD است از طریق یک کابل واحد SATA متصل شده و در یک شیار معمولی 9.5 میلی­متری (همانند هارد دیسکهای معمولی) قرار می گیرد.
مت راتلج، معاون ارشد واحد تجاری فنآوری ذخیره ­سازی WD می­گوید: "مشتریانمان به ما گفتند که آنها فن­آوری درایو مرکب حالت جامد ما را می پسندند، اما کاربران بحرفه ای فنآوری ما کنترل بیشتری راخواستند که داده­های خود را کجا ذخیره کنند". درایوهای دوتایی WD Black  مشتریان را قادر می سازد تا از عملکرد SSD و دسترسی به ظرفیت بالای ذخیره سازی در یک بسته بدون تطبیق لذت ببرند. درایو دوتایی WD Black2 نتیجه­  مستقیم تعامل ما با مشتریانمان از طریق طرح­های آزمایشگاهی WD است. WD برنامه­ آزمایشگاه­های بتای خود را برای ارائه­ی یک میدان آزمایشی منحصر به ­فرد برای مشتریان مهم و تاثیرات فن­آوری محصولات ذخیره­ سازی WD موجود و در حال ظهور طراحی کرده است.
درایو دوتایی WD Black2 که برای علاقه مندان، متخصصان خلاق ، بازی­کنندگان و سازندگان PC ، طراحی شده است باعث بهبود ظرفیت کلی درایو ، عملکرد و قابل اطمینان می شود، در حالی که انعطاف­ پذیری در انتخاب اینکه چگونه و کجا اطلاعات آنها ذخیره شود را ارائه می دهد. درایو دوتایی WD Black2که هم از مزایای فلش و هم دیسک مغناطیسی استفاده می کند، باعث افزایش پایداری و عمر SSD  می­شود .کاربران به کنترل داده­ بیشتر می رسند، که با تمام این مزایا قیمت مناسبی خواهد داشت.
WD Black نیازی به الگوریتم­های ذخیره پنهان و مزایای حاصل سرعت رابط SATA 6 Gb/second ندارد. که بطور مرتبی در یک شکل عامل استاندارد 9.5 میلیمتری و 2.5 اینچی با رابط SATA  بسته­ بندی شده است، که باعث می شود ساخت دیسک دوگانه WD Black2 سازگار با سیستم عامل­های محبوب PC اعم از ویندوز  XP تا ویندوز 8.1 باشد.