تماس با کلینیک هارد دیسک
تازه های سایت


هارد دیسک اکسترنال قابل حمل 5 ترا بایت سیگیت

شرکت Seagate حجم عظیم پنج ترا بایت را در یک هارد درایو قابل حمل گنجانده است.

بدلیل ابعاد این هارد دیسک احتمالا نمی‌توانید آن را در جیب خود بگذارید، اما این هارد درایو اکسترنال با ظرفیت بالا وزن کوله پشتی شما را زیاد نخواهد کرد .
درست به موقع برای فصل تعطیلات و مسافرت، شرکت سی‌گیت هارد دیسکی را ارایه می‌کند که برای افرادی که همیشه در سفر هستند و نیاز به فضای ذخیره سازی بالایی دارند میتواند یک اتفاق فوق العاده باشد.از اواخر ماه نوامبر سال 2016 می‌توانید هارد قابل حمل Seagate Backup Plus را با با ظرفیت ذخیره سازی عظیم پنج ترابایت از فروشگاه‌ها تهیه کنید. این میزان فضا برای ذخیره کردن حدود 1,000 فیلم با کیفیت بالا (HD) کافی است.
شرکت Seagate قیمت هارد درایو اکسترنال 2.5 اینچی را 190 دلار تعیین کرده است.بدنه 0.8 اینیچی قاب این هارد دیسک به رنگهای متنوع مشکی، نقره‌ای، قرمز یا آبی طراحی شده است، بنابراین می‌توانید مطابق با سلیقه خود یکی را انتخاب کنید. این وسیله از USB 3.0 بهره می‌برد و شرکت سی‌گیت ادعا می کند که می‌توانید اطلاعات را با سرعت 120 مگابایت در ثانیه انتقال دهید، که استاندارد سیگیت در وسیله‌های باریک و قابل حمل است.
نمونه ۵ ترابایت Backup Plus از همان پلاترهای یک گیگابایتی استفاده شده در هاردهای 5 ترابایت 2.5 اینچی اینترنال استفاده می‌کند که شرکت سی‌گیت تحت عنوان باراکودا در ماه اکتبر معرفی کرد.  شرکت سی‌گیت از پلاترهای یک گیگابایتی خود در نمایشگاه CES در ماه ژانویه رونمایی کرد.
چرا این محصول دارای اهمیت است؟ هنگامی که در مورد فضای ذخیره‌سازی صحبت می‌کنیم، بیشتر قطعا به معنی بهتر است،‌ و این درایو اکسترنال جدید با فضای ذخیره‌سازی 5 ترابایت قطعا شایسته توجه است.  هر شخص که قصد دارد تصاویر زیادی را با کیفیت 4k یا نمای 360 درجه ذخیره کند می‌تواند از این درایو به عنوان حافظه آرشیو استفاده کند.  پیش از این شما امکان خریداری حافظه‌های با فضای ذخیره‌سازی 5 ترابایت را داشته‌اید، اما آنها از هارد درایوهای 3.5 اینچی استفاده کرده‌اند و به بالطبع نیازمند یک منبع تغذیه خارجی بوده‌اند. به عبارت دیگر محدود به استفاده رومیزی بوده‌اند. این درایو جدید شرکت سی‌گیت می‌تواند تمام توان مورد نیاز خود را از ارتباط USB بگیرد و به اندازه کافی باریک است که فضای زیادی را در یک کوله پشتی اشغال نخواهد کرد.