تماس با کلینیک هارد دیسک
تازه های سایت


SEGATE انجمن ذخیره سازی جدیدی ایجاد می کند

شرکت سیگیت یک انجمن تخصصی جدید بنام انجمن محصولات ذخیره­ سازی ( Storage Products Association ) را برای آموزش مصرف کنندگان و متخصصان در مورد نقش مهم فناوریهای هارد دیسک ( HDD )  و هارد ترکیبی حالت جامد ( SSHD ) تاسیس کرده است.

ماموریت  انجمن این است که به تولید کنندگان و مصرف­ کنندگان هارد درایو کمک کند تا بتوانند با حافظه­ های HDD و هارد های SSD بیشتر آشنا شوند و این اطلاعات را در اختیار دیگران قرار دهند.
اکنون نیاز به داشتن تجهیزات ذخیره سازی با حجم زیاد تر و سریعتر بسیار احساس میشود بطوری که Jeff Burke، معاون رئیس بازاریابی و تحقیقات استراتژیک  Seagate پیش­بینی­ میکند  که تا سال 2020 نیاز به حافظه به مقدار 6 زتابایت ( Zettabyte = 1024 7 bytes )  خواهد رسید. Seagate به عنوان یک پیشرو در تولید تجهیزات ذخیره سازی اطلاعات در صنعت IT، تصمیم دارد با به اشتراک گذاری این اطلاعات باعث پیشرفت تکنولوژی هارد درایوها شود. بنابراین سیگیت از اینکه به SPA پیوسته است افتخار میکند چراکه انجمن را به عنوان یک گروه بسیار عالی برای آموزش گسترده­ی ­عموم مردم در نظر گرفته است.
علاوه بر اطلاع ­رسانی به مشتریان، شرکا، اعضا و کاربران در مورد پیشنهادهای ذخیره سازی فعلی، SPA در تلاش است تا اطلاعات آموزشی در مورد فنآوری های ذخیره سازی بسیار پیشرفته همچون ضبط مغناطیسی پوششی و ضبط مغناطیسی حرارتی و نقش این فناوری های نوین که احتمالا در آینده بکار خواهد رفت را در اختیار سایر تولید کنندگان هارد درایو قرار دهد.
 اعضای موسس انجمن SPA  با هم در اولین جلسه خود با عنوان "هاردهای ترکیبی حالت جامد یا SSHD که به پیشرفت تجهیزات ذخیره سازی کمک خواهد کرد" شرکت می کنند تا به بحث در مورد نقش محوری هارد درایو و درایوهای هیبرید حالت جامد بپردازند.
انجمن ذخیره ­سازی محصولات (SPA)   به تولیدکنندگان و کاربران هارد درایو کمک می کند تا نیازهای ذخیره ­سازی فعلی و آتی از جمله نقش کلیدی هارد درایوها و درایو­های هیبریدی حالت جامد، در ترکیب ذخیره ­سازی موثر برای تمام محیط­های مصرفی و تجاری را درک کرده و از آن حمایت کنند.